Pagina principala |
I----------Soyez les bienvenus au Département pour la Formation du Personnel Enseignant de l’Université de Craiova ! |
I----------Welcome to the Department of Teacher Training,University of Craiova ! |
|
Admitere |
I----------Regulament |
I----------Admitere Nivelul I , învățământ cu frecvență |
I----------Admitere Nivelul I , postuniversitar |
I----------Admitere Nivelul II , învățământ cu frecvență |
I----------Admitere Nivelul II , postuniversitar |
I----------Intrebări |
Acasa |
I----------Bun venit |
I----------Contact |
I----------Legislație |
I----------Istoric |
I----------Harta site |
I----------Link |
Curriculum |
I----------Proceduri, regulamente, ghiduri |
I----------Procedura privind alegerea opționalelor |
I----------Regulament de organizare a practicii pedagogice |
I----------Ghidul de elaborare a portofoliului |
I----------Regulament de evaluare a studenților |
I----------Formarea initiala (licență) |
I----------Program de studii, Nivelul I |
I----------Învățământ cu frecvență, cu frecvență redusă, la distanță |
I----------Admitere |
I----------Plan invatamant |
I----------Fișele disciplinelor/programe analitice pentru cursuri, seminarii Distribuirea studenților pe grupe, tutori, scoli de practică |
I----------Orar |
I----------Ore consultatii |
I----------Programare examene |
I----------Finalizare studii |
I----------Invatamant postuniversitar |
I----------Inmatriculare |
I----------Plan invatamant |
I----------Programe cursuri, seminarii |
I----------Orar |
I----------Programarea examenelor |
I----------Finalizarea modulului |
I----------Aprofundare (master) |
I----------Program de studii, Nivelul II |
I----------Învățământ cu frecvență, cu frecvență redusă, la distanță |
I----------Inmatricularea |
I----------Plan invatamant |
I----------Programe cursuri, seminarii |
I----------Programarea examenelor |
I----------Finalizarea modulului |
I----------Invatamant postuniversitar |
I----------Inmatriculare |
I----------Plan invatamant |
I----------Programe cursuri, seminarii |
I----------Orar |
I----------Programarea examenelor |
I----------Finalizarea modulului |
I----------Formare profesionala continua |
I----------Gradul didactic II |
I----------2013 |
I----------2014 |
I----------Cursuri de pregătire pentru Gradul didactic II |
I----------CESFORM |
I----------PROCONSTRUCT |
I----------Management educational "3D-Descentralizare, Democratizare, Diferentiere" |
I----------Cadrul juridic |
I----------Inmatricularea |
I----------Plan invatamant |
I----------Orar |
I----------Finalizarea cursului |
Organizare |
I----------Acreditare ARACIS |
I----------Regulamente |
I----------Regulamentul DPPD |
I----------Metodologie de organizare a programului de formare psihopedagogică în vederea certificării competențelor pentru profesia didactică |
I----------Regulament tutoriat |
I----------Tutorii numiți pe nivel de studii psihopedagogice și facultăți |
I----------Regulament de promovare a cadrelor didactice |
I----------Membri titulari |
I----------Viorel Ionel |
I----------Irina Maciuc |
I----------Vali Ilie |
I----------Corneliu Novac |
I----------Ecaterina Sarah Frasineanu |
I----------Remus Florentin Mogonea |
I----------Mihaela Aurelia Stefan |
I----------Florentina Mogonea |
I----------Alexandrina Mihaela Popescu |
I----------Răzvan Alexandru Călin |
I----------Secretariat |
I----------Posturi didactice vacante |
I----------Profesori asociati |
I----------Baza materiala |
I----------Relatia cu facultatile din Universitate |
Cercetare |
I-------- Centrul de cercetări psihopedagogice |
I----------Manifestări știintifice, publicații |
I----------Analele Universitatii din Craiova, Seria Psihologie-Pedagogie, revista a DPPD |
I----------Tematica revistei |
I----------In atentia colaboratorilor |
I----------Cărți de psihopedagogie ale specialiștilor departamentului |
I----------Proiect Grant CNCSIS |
I----------Anul I de cercetare, 2005 |
I----------Strategii_coperta2.pdf |
I----------Strategii_cuprins.pdf |
I----------Secvente din volum |
I----------Dimensiunea europeană a formării inițiale a profesorului |
I----------Valori europene în formarea profesorului constructivist |
I----------Constructivismul psihic – ca reconstructie creativa a ... |
I----------Un profil de competenta – profesorul constructivist |
I----------Obiective ale formarii cognitiv-constr |
I----------Cunoasterea dificultatilor in predarea-invatarea ... |
I----------Valentele formative ale instruirii de tip constructivist ... |
I----------Eficienta respectarii unor principii specifice instruirii ... |
I----------Reflectia-obiectiv si cale de formare a profesorului ... |
I----------Dimensiuni ale contextului care faciliteaza invaţarea ... |
I----------Eseul- instrument în instruirea ... |
I----------Invatarea constructivista asistata de ... |
I----------Harta conceptuala-instrument construc... |
I----------Valorificarea, în practica educationala, a hartii ... |
I----------Activitate independenta sau bazata pe cooperare/... |
I----------Aspecte practice ale conflictului socio-cognitiv ... |
I----------Constructivism si constructionism în proiectarea ... |
I----------Un model de proiectare constructivista a activitatii ... |
I----------Proiectarea unei activităţi de învăţare centrate pe ... |
I----------Sinteza aprecierilor critice ale asistenţelor la curs. Perioa... |
I----------Anul II de cercetare, 2006 |
I----------Anul III de cercetare, 2007 |
I----------Raport 2008-2012 |
I----------Proiect inițiat de Universitatea de Vest din Timișoara: "Investește în oameni!"FONDUL SOCIAL EUROPEAN,Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 2. Domeniul major de intervenție 2.1., Titlul proiectului: Practica ta pentru educația viitorului, Numărul de identificare al contractului: POSDRU 60/2.1/S/33675, Universitatea din Craiova este instituție parteneră în cadrul acestui proiect. |
Pagina studentului |
I----------Resurse educaționale |
I----------Regulamente |
I----------Evidența studenților |
I----------Cuantum taxe UCV/DPPD |
I----------Intrebari |
Noutati |
|