| 
          
         | 
        
        
          
            
              
                 
                   
                  Lector universitar doctor 
                  Mihaela Aurelia Stefan
                   
                 | 
               
            
           
          
            
              
                Informatii de contact 
                    Telefon : 0251422567  
                    E-mail:dppd@central.ucv.ro 
                   
                 | 
                 | 
               
              
                Studii 
                   
                 | 
                Experienta
                  profesionala 
                   
                 | 
                Domenii de
                  competenta 
                   
                 | 
                Activitate
                  de cercetare 
                   
                 | 
               
              
                Studii 
                  -1997-2001: cursuri de zi la Facultatea de
                  Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei,
                  Universitatea din Bucureşti, specializarea Pedagogie;
                  examen de licenţă în 2001; 
                  - Noiembrie 2004: doctorand în domeniul Ştiinţe
                  de Educaţiei, Universitatea din Bucureşti, la
                  forma fără frcvenţă; 
                  -tema tezei de doctorat: ,,Modalităţi de
                  stimulare a dezvoltării capacităţii de
                  învăţare autonomă la studenţi, în
                  perspectiva optimizării formaţiei
                  cognitive.’’  | 
               
              
                 
                    | 
               
              
                Experienta profesionala  
                  -01.09.1997 – 01.10.1997 –
                  învăţătoare titulară –
                  Şcoala generală cu clasele I-VIII Vânju Mare
                  (încetat activitate pentru continuarea studiilor);  
                  -01.09.1999 – 01.09.2000 – educatoare
                  titulară la Grădiniţa nr. 1
                  Bucureşti;  
                  -01.09.2001 – 01.09.2003 – institutor -
                  Grădiniţa nr 246 Bucureşti;  
                  -09.2003 – 09.2005 – preparator titular la
                  Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic,
                  Universitatea din Craiova, disciplinele Pedagogie şi
                  Management Educaţional  
                  -09.2005 – în prezent – asistent univ la
                  Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic,
                  Universitatea din Craiova  | 
               
              
                 
                    | 
               
              
                Domenii de competenta 
                  -  Conducerea
                  activităţilor de seminar la disciplinele:
                  pedagogie generală (cu submodulele: introducere în
                  pedagogie, teoria şi metodologia curriculumului, teoria
                  şi metodologia instruirii, teoria şi metodologia
                  evaluării), management educaţional;  
                  -  Pentru studenţii Colegiului de Institutori
                  -coordonarea practicii pedagogice şi conducerea
                  activităţilor de seminar la următoarele
                  discipline: teoria educaţiei, teoria şi
                  metodologia cercetării pedagogice, doctrine,
                  şcoli şi curente pedagogice, psihopedagogia
                  jocului;  
                  -  Competenţe lingvistice: limba franceză- la
                  nivelul bine (atestat 2002); abilităţi de operare
                  pe calculator (Microsoft Office: Word, Excel) 
                 | 
               
              
                 
                    | 
               
              
                Activitate de cercetare  
                    Carti 
                    Carti in edituri
                  acreditate, in colaborare: 
                  1.Maciuc, I. (coord.). Studii de pedagogie
                  diferenţiată, Craiova, Editura SITECH,
                  2004, pag 44 – 63, 63 – 75; 
                  2.Maciuc, I (coord.). Şcoala
                  democraţiei şi formarea profesorilor,
                  Bucureşti, ED P.R.A., 2005, pag 137 – 147, 224
                  – 230.  
                  3.Joiţa. E. (coord.). Strategii
                  constructiviste în formarea iniţială a
                  profesorilor (2005): Craiova, Editura Universitaria,
                  pag 138 – 146, 275 – 285, 330 – 361. 
                  4.colaborator la lucrarea: Joiţa E. (2006) Pregătirea pedagogică a
                  studenţilor. Sarcini şi instrumente de
                  învăţare independentă,
                  constructivistă. Craiova Editura
                  Universitaria 
                  5.Maciuc (coord). Studii de pedagogie
                  diferenţiată, nr. 3, Formarea profesorilor de
                  religie, Edit. Sitech, Craiova, 2006 
                    Studii si articole  
                  1.Formarea cadrelor didactice în vederea
                  educării creativităţii
                  elevilor.,în Analele
                  Universităţii din Craiova, Seria Psihologie
                  – Pedagie, Anul III, 2004, Edit. Universitaria,
                  Craiova, pag 159 – 170  
                  2.Strategii utilizate de cadrele didactice
                  în procesul de asigurare a disciplinei elevilor, în
                  Analele Universităţii din Craiova, Seria
                  Psihologie – Pedagie, Anul III, Edit. Universitaria,
                  Craiova, nr. 5 – 6, 2004, pag 243 – 258  
                  3.Paradigma contemporană a
                  educaţiei pentru valori morale, în Analele
                  Universităţii din Craiova, Seria Psihologie
                  – Pedagie, Anul IV, Edit. Universitaria, Craiova, nr. 7
                  – 8, 2005, pag 148 - 155  
                  4.Dezvoltarea competenţei de
                  instruire autonomă la studenţi –
                  consecinţă educaţională a
                  constructivismului, în Analele
                  Universităţii din Craiova, Seria Psihologie
                  – Pedagie, Anul IV, Edit. Universitaria, Craiova, nr. 7
                  – 8, 2005, pag 243 - 254  
                  5.Metacogniţia şi facilitatea
                  reflecţiei asupra cunoaşterii, în Analele
                  Universităţii din Craiova, Seria Psihologie
                  – Pedagie, Anul IV, Edit. Universitaria, Craiova, nr. 9
                  – 10, 2005, pag 84 – 94  
                  6.Educaţia permanentă –
                  reflecţii teoretice, direcţii şi strategii
                  de acţiune, în Analele Universităţii
                  din Craiova, Seria Psihologie – Pedagie, Anul IV, Edit.
                  Universitaria, Craiova, nr. 9 – 10, 2005, pag 166
                  – 172  
                  7.Psihologia dezvoltării – o
                  nouă perspectivă, în Analele
                  Universităţii din Craiova, Seria Psihologie
                  – Pedagie, Anul V, Edit. Universitaria, Craiova, nr. 11
                  – 12, 2006, pag 72 – 82  
                  8.Tehnologii de comunicare şi de
                  informare implicate în susţinerea autodidaxiei,
                  Analele Universităţii din Craiova, Seria
                  Psihologie – Pedagie, Anul V, nr 11 – 12 Edit.
                  Universitaria, Craiova, pag 255 - 268  
                  9.Strategies of self instruction –
                  tendencies and orientations, în Analele
                  Universităţii din Craiova, Seria Psihologie
                  – Pedagie, Anul V, nr. 13-14, Edit. Universitaria,
                  Craiova, 2006, pag 45– 53  
                    Proiecte CNCSIS   
                  Din 2004- membru în echipa de cercetare la un proiect cu
                  finanţare CNCSIS  | 
               
              
                 
                    | 
               
            
           
         | 
        
        
          
            
              
                | 
                 | 
               
              
                 
                   
                    
  
                  
  
                   Cursurile cu frecventa,  ID sau FR  se desfasoara [...] 
  
                  
 
  
                   Deschiderea cursurilor postuniversitare [...] 
                   
 
                   Cursuri acreditate  pentru formarea  continua [...]
 
 
  
                 | 
               
              
                  | 
               
            
           
         |