| 
          
         | 
        
        
          
            
              
                 
                  Proiect Grant C.N.C.S.I.S. 
                  Anul I de cercetare  
                   
                 | 
               
              
                 
                 | 
               
              
              
                  | 
                   
CUNOAŞTEREA DIFICULTĂŢILOR ÎN PREDAREA-ÎNVĂŢAREA CONSTRUCTIVISTĂ-O PREMISĂ ESENŢIALĂ
                 | 
                   | 
               
              
                |    | 
                Autor, asistent
                  universitar doctorand, FLORENTIN REMUS MOGONEA  
                   
                 | 
               
              
                 | 
                 
                     rezumat
 
 
 
  
                   | 
                   | 
               
              
                  | 
                   
PROIECTAREA UNEI ACTIVITĂŢI DE ÎNVĂŢARE CENTRATE PE ELEV (STUDENT)
                  CONSTRUCTIVISTĂ  | 
                   | 
               
              
                |    | 
                Autor, asistent
                  universitar doctorand, FLORENTIN REMUS MOGONEA  
                   
                 | 
               
              
                 | 
                 
                     rezumat
  
                   
                   | 
                   | 
               
              
                 
                 | 
               
            
           
         | 
        
        
          
            
              
                | 
                 | 
               
              
                 
                   
                     
                   
                   In octombrie se deschid cursurile
                  postuniversitare [...]  
                   
                   
                   Inscrierea la cursurile de zi se face [...]  
                   
                   
                   Inscrierea la cursurile ID si FR  [...]  
                   
                   
                 | 
               
              
                  | 
               
            
           
         |