OFERTA MICROSOFT
Va informam ca prin Contractul Comercial dintre Guvernul Romaniei si Microsoft beneficiati, in mod gratuit, atat de servicii de suport specializat privind licentierea produselor Microsoft, cat si de suport tehnic pentru acestea si pentru cele incluse in Programul Software Assurance Benefits, la care puteti apela prin intermediul adresei de email:support@supportms.ro .
Programul Software Assurance Benefits
In cadrul beneficiilor Software Assurance sunt incluse urmatoarele:
Employee Purchase Program (EPP)
Ofera angajatilor organizatiei reduceri semnificative la preturile de desfacere pentru cele mai cunoscute produse destinate consumatorului de acasa si celor specifice de crestere a productivitatii destinate clientilor din mediul de business.
Home Use Program (HUP)
Programul Home Use le permite angajatilor sa obtina o copie licentiata a unor anumite aplicatii desktop Microsoft Office System (sunt incluse Access, Excel, FrontPage, InfoPath, Office, OneNote, PowerPOint, Project Standard, Publisher, Visio si Word), pentru a fi instalata si utilizata pe calculatorul de acasa.
Microsoft SA eLearning
Metoda de Invatamant electronic pusa la dispozitie de Microsoft, furnizeaza studentului una dintre cele mai bune experiente, utilizand demonstratii software, audio si video, diferentiate la nivel de grup, exercitii hand-on si animatii, cursuri proiectate de instructori profesionisti.
SA Corporate Error Reporting Kit (CER)
CER confera profesionistilor IT o modalitate facila si clara de a monitoriza si revedea erorile, astfel Incat acestia sa poata controla instalarea solutiilor de reparare: furnizarea aplicatiilor si sistemelor de operare abilitatea de a colecta si raporta caderile de sistem.
SA Windows Pre-Installation Edition (WinPE)
WinPE permite personalului IT sa elaboreze solutii personalizate, care sa reduca timpul necesar instalarii prin intermediul automatizarii, astfel Incat sa se economiseasca timp si efort In mentinerea actualizata a desktop-urilor.
Vouchere de training
Organizatia dumneavoastra primeste vouchere de training In cadrul unor cursuri speciale puse la dispozitie de Microsoft Certified Partner for Learning Solutions (CPLSs) .
TechNet Online Concierge Chat
Chat-ul TechNet pentru asistenta online ofera sesiuni de discutii unu-la-unu de cercetare asistata Web, In cadrul carora personalul de asistenta Microsoft ajuta utilizatorii sa localizeze mai rapid informatiile necesare solutionarii problemelor tehnologice.
TechNet Plus
Pentru serverele licentiate cu Software Assurance, profesionistii IT pot accesa chat-ul de consultanta TechNet online si pot posta mesaje In cadrul Newsgroup-urilor monitorizate, pentru a obtine periodic raspunsuri la Intrebarile tehnice adresate colegilor din domeniu.
TechNet Plus Subscription Media
Profesionistii IT beneficiaza de asemenea de access la continutul TechNet Plus Subscription, ce cuprinde resurse cum ar fi: baze de cunostinte, utilitare, drivere si articole how to ce contribuie la reusita acestora. Suportul media TechNet Plus Subscription include, de asemenea, accesul la versiunile beta de software lansate si la copiile evaluarilor aplicatiilor de ultima ora.
Suport
Serviciul de suport In solutionarea problemelor ofera asistenta tehnica prin web pentru probleme cu simptome specifice aparute In timpul folosirii produselor Microsoft, In cazurile In care se presupune ca acele probleme au fost cauzate de produse Microsoft.
|